VÁSÁRLÁSI INFORMÁCIÓK

Rendelését a lehető legrövidebb időn belül teljesítjük, átlagosan 3-10 munkanapon belül.

Amennyiben a termék szállításával kapcsolatban bármilyen gond merül fel, megadott elérhetőségén kollégáink azonnal tájékoztatják Önt.

Webáruházunkban megrendelést 0-24 órában, adatai regisztrálásával vagy anélkül adhat le a vásárló. Regisztrált vásárlás esetén gyorsabb a megrendelés menete, mert nem kell még egyszer adatokat megadnia.
A termékek kiválasztása legegyszerűbben:
A főoldal felső menüsorában elérhető “Webshop” menüiben, kategóriákra bontva találhatók a termékek.
A www.naturhalma.hu/webshop webáruház oldalain megrendelni kívánt termékeket a terméklapokon termékkép mellett jobbra található (darabszám megadása után)  „KOSÁRBA TESZEM” gombra kattintva lehet a kosárba tenni. A “KOSÁR” gomb megnyomásával ellenőrizheti az összeválogatott termékek mennyiségét, meg is változtathatja azt, vagy a “X” szimbólumra klikkelve eltávolíthatja a kosárból. A termékek rendelési mennyisége módosítható a feltüntetett daraszám megváltoztatásával és a “KOSÁR FRISSÍTÉSE” gomb megnyomásával.  A „VÁSÁRLÁS FOLYTATÁSA” gombbal visszatérhet újabb termékek kiválasztásához.

A termékek megrendelése:

Ha befejezte a vásárlást, beregisztrált vásárlóként nincs más dolga, mint ellenőrizni a megrendelő lapon a kért áru mennyiségét, árát, és a címadatok helyességét, és a “MEGRENDELÉS MEGERŐSÍTÉSE” gombbal elküldeni a rendelést. Ha nem regisztrált vásárlóként szeretne vásárolni, a számlázási és szállítási adatok megadásával töltse ki a megrendelő lapot, majd a “MEGRENDELÉS MEGERŐSÍTÉSE” gombbal küldje el a rendelést.
A megrendelés megerősítése fizetési kötelezettséggel jár!

Adatok megadása:

Kérjük a szállítási adatok pontos megadását, a pontatlan adatok miatti késésért vagy a kiszállítás meghiúsulásáért webáruházunk nem vállal felelősséget.
A csillaggal ellátott mezők kitöltése nélkül nem kezdeményezhető vásárlás. Fontos, hogy a megadott e-mail cím elérhető legyen.
Figyelem! Utánvéttel kizárólag abban az esetben rendeljen, ha a csomag ellenértékét kézbesítéskor a futárnál módjában áll kiegyenlíteni. Az emiatt át nem vett, és telephelyünkre visszaküldött csomagok ismételt kiszállítását kizárólag a csomag ellenértékének előre utalása esetén kezdeményezzük.

A megrendelés  időpontja  életbe lépése, feldolgozása:

A megrendelés időpontja az az időpont, amikor az áru megrendelése a webáruházon keresztül megtörténik.  Ezt követően a rendszer automatikus visszaigazolást küld a rendelés beérkezéséről a vevő által megadott e-mail címre. Ezután a megrendelés megerősítése a felhasználó megrendelésének elküldésétől számított legkésőbb 48 órán belül megtörténik, és újabb emailt küld webáruházunk a státusz módosításáról.
Amennyiben a visszaigazoló,- illetve megerősítő email nem érkezik meg, a felhasználó mentesül a szerződéses kötelezettsége alól.
A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekinthető az üzemeltetőhöz, illetve a felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Az internetes hálózat hibáiért egyik fél sem tehető felelőssé. A fenti szabályoktól a felek eltérhetnek, ha ebben megállapodnak.
A webáruház a csomag futárszolgálatnak való átadásakor ismét emailt küld a csomag státuszáról.
A visszaigazoló email vevő által megadott email címre való megérkezésekor lép életbe a megrendelés.