A  www.naturhalma.hu/webshop webáruház oldalán megrendelt termékek kiszállítása futárral történik, a vevő által megadott címre, csomagpontra, vagy automatába az ország egész területén a megrendelés életbe lépését követő átlagosan 3 munkanapon belül.
A csomag feladásakor a futárszolgálat emailben értesíti a címzettet, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül. Az email tartalmazza a csomagszámot, és az esetleges utánvét összeget.

Házhoz szállítás:
A kiszállítás napjának reggelén értesítést kap a címzett, mely tartalmazza a futár telefonszámát, az ügyfélszolgálat telefonszámát, és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről.
A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén email-es értesítés kerül kiküldésre a címzettnek.
Az emailben megadott linken keresztül a címzett kiszállítási rendelkezést tud rögzíteni, melyben kérheti a kiszállítást egy új időpontban, egy másik címre, személyes csomagátvételt egy meghatározott csomagpontra, illetve visszautasíthatja a csomag átvételét.

Csomagpontra szállítás:
A 270 település, több mint 650 átvevőhelye közül választható csomagpontban a vevő 24 órán belül átveheti a megrendelést. A címzettnek sms-ben küld tájékoztatást a futárszolgálat, amint az áru a csomagpontba érkezik. A küldemény átvételére érvényes személyi okmány bemutatásával 5 munkanap áll rendelkezésre. Utánvét fizetési lehetőség van minden átvételi ponton, több üzletben bankkártyát is elfogadnak. A második és negyedik munkanapon ismételt email értesítést küld a futárszolgálat, ha az áru még a csomagpontban van.

Csomagautomatába szállítás:
Egyre több csomagautomata közül választhat a vásárló, ahová kényelmesen kérheti megrendelését.
A címzettnek sms-ben küld tájékoztatást a futárszolgálat az automata kinyitásához szükséges csomagszámmal és kóddal, amint az áru az automatába érkezik. email-ben is értesíti a vásárlót, de abban nem lesz kód megadva, csupán értesíti a vevőt a csomag érkezéséről.
A küldemény átvételére 5 munkanap áll rendelkezésre. Utánvét fizetési lehetőség van minden átvételi ponton, a csomagautomata bankkártyát fogad el. A második és negyedik munkanapon ismételt értesítést küld a futárszolgálat, ha az áru még az automatában van.
A csomagautomatába történő megrendelés esetén a feladható maximális csomag mérete: 42 cm magas, 51 cm mély, és 39 cm széles lehet.
Hiányos, sérült csomagot nem köteles átvenni a megrendelő, lehetősége van visszaküldeni a webáruháznak.

A kiszállítás díjszabása az alábbiak szerint történik:
Online fizetés esetén: 1524 Ft,-
Utánvét fizetés esetén: 1990 Ft,- (utánvét kezelési díj miatt)
Minden 15.000 Ft,- feletti megrendelést ingyen kiszállítunk!


A kiajánlott árak tartalmazzák az Áfa-t és minden 0-15 kg súlyú csomagra érvényesek.
Belföldi és külföldi internetes megrendelések kiszállítását a vállalatunkkal szerződéses viszonyban álló két futárszolgálat végzi:

  • 1.) DPD Hungary Kft.
    A futárszolgálat telefonszáma: +36 1 501 6200
    A futárszolgálat webcíme: https://www.dpd.com/hu
    A futárszolgálat email-címe: dpd@dpd.hu
    Levelezési cím: 1158 Budapest, Késmárk utca 14/B
    ÁSZF: https://www.dpd.com/hu/home/szallitas/aszf
  • 2.) GLS General Logostics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.
    A futárszolgálat telefonszáma címzettek részére: 06 29 886-700; 06 20 890-0660
    A futárszolgálat webcíme: https://gls-group.eu/HU/hu/home
    A futárszolgálat email-címe: info@gls-hungary.com
    Levelezési cím: 2351 Alsónémedi, GLS Európa u. 2.
    ÁSZF: https://gls-group.eu/HU/hu/altalanos-uzleti-feltetelek